Badania i analizy

Wspieramy podejmowanie decyzji biznesowych, dostarczając analizy oraz rozpoznanie rynku, konkurencji i klientów
projektów
rocznie
lat
doświadczenia
konsultantów
lokalizacje
w Polsce

należymy do

Nasze analizy rynku wspierają w podejmowaniu decyzji

Wprowadzasz na rynek nowy produkt, a może planujesz wejście na rynki zagraniczne? Poszukujesz analizy rynku w związku z dofinansowaniem lub inwestycją? Czy po prostu chcesz lepiej poznać rynek? Oto, co możemy dla Ciebie zrobić.

Rynek

Charakterystyka rynku

Wielkość rynku
Trendy rynkowe
Bariery rynkowe

Konkurencja

Analiza konkurencji

Profilowanie konkurentów
Pozycjonowanie konkurencyjne
Analiza SWOT

Klienci

Badania i analizy klientów

Segmentacja klientów
Badania potrzeb i preferencji
Budowa baz handlowych

Wybrane referencje

Doświadczony zespół

Chcesz mieć pewność, że za Twój projekt odpowiadają doświadczeni specjaliści?
Każdy z naszych konsultantów posiada przynajmniej 10-letnie doświadczenie w badaniach i analizach rynku.

Maciej Marmuszewski
Konsultant
Justyna Filipek
Konsultant
Michał Frączek
Konsultant
Katarzyna Górniak
Konsultant
Joanna Kwinta
Konsultant
Jakub Wróblewski
Konsultant
Poprzedni
Następny

Najczęstsze pytania

Ile kosztuje analiza rynku?

Koszt wykonania analizy rynkowej waha się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wycena w największym stopniu zależy od przeznaczenia analizy, dostępności danych rynkowych, łatwości dotarcia do klientów, zakresu analizy i objętych nią krajów.

Jakimi metodami wykonywane są analizy?

Dane do wykonania analiz rynkowych mogą być pozyskiwane z 3 źródeł: dostępne dane i statystyki rynkowe; wywiady rynkowe z uczestnikami rynku; badania ilościowe z klientami. Na potrzeby oszacowań i prognoz stosujemy też własne modele analityczne.

Ile trwa projekt analityczny?

Przeciętny czas trwania projektu analizy rynku wynosi 4-5 tygodni. W uzasadnionych przypadkach czas ten może zostać skrócony (do 1-3 tygodni) lub wydłużony (do 6-8 tygodni), co uzależnione jest od celów biznesowych oraz zaplanowanego zakresu analizy rynku.

Jak złożyć zapytanie ofertowe?

Dobrze, gdy zapytanie wskazuje na cele biznesowe, analizowany rynek, grupy odbiorców dla produktu lub usługi zamawiającego, zakres poszukiwanych informacji oraz zakres geograficzny. Warto również wskazać istniejące ograniczenia czasowe lub budżetowe.

Złóż zapytanie

Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, a my przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę.

Kontakt

ul. Solec 81B
00-382 Warszawa
ul. Królewska 65A
30-081 Kraków