Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czego potrzebujesz?

Analiza rynku to narzędzie wspierające podejmowanie decyzji biznesowych.
Podejmuj lepsze decyzje, korzystając z wiedzy o rynku, konkurencji i klientach.

Zobacz, w jakich sytuacjach nasi klienci korzystają z analiz rynkowych:

Wprowadzanie na rynek nowego produktu

Wchodzenie z produktem na nowy rynek krajowy

Rozwój sprzedaży na nowych rynkach

Spełnienie wymogów dofinansowania

Opracowanie materiału dla inwestora

Element due diligence podczas inwestycji

Pogłębienie posiadanej wiedzy o rynku

Co analizujemy?

Nasze analizy mogą objąć 3 obszary – rynek, konkurencja lub klienci.
Zakres konkretnego projektu każdorazowo dostosowany jest do potrzeb klienta.
Poniższa lista przedstawia te zagadnienia, z którymi klienci zwracają się do nas najczęściej.

Rynek

Charakterystyka rynku

Wielkość rynku
Trendy rynkowe
Bariery rynkowe

Konkurencja

Analiza konkurencji

Profilowanie konkurentów
Pozycjonowanie konkurencyjne
Analiza SWOT

Klienci

Badania i analizy klientów

Segmentacja klientów
Badania potrzeb i preferencji
Budowa baz handlowych

Co z tego wynika?

Nie boimy się formułować rekomendacji!
Na życzenie naszych klientów adresujemy 2 istotne kwestie, o których poniżej.

Wsparcie decyzji inwestycyjnej

Czy planowana inwestycja posiada uzasadnienie rynkowe?

Planowana inwestycja posiada uzasadnienie rynkowe, jeżeli sprzyjają jej dwa kryteria – atrakcyjny rynek i możliwa do pokonania konkurencja. Dostarczamy decydentom tej właśnie wiedzy.

Opracowanie strategii rynkowej

Jak działać na rynku po dokonaniu inwestycji?

Strategia rynkowa odpowiada na 3 pytania – komu, co i jak sprzedawać? Wyznacza ona ogólne ramy działania na rynku po dokonaniu inwestycji. Budując ją, zwiększamy szansę sukcesu rynkowego.

Złóż zapytanie

Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, a my przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę.

Kontakt

ul. Królewska 65A
30-081 Kraków