Wprowadzanie nowego produktu na rynek to złożone zagadnienie, którego właściwe przeprowadzenie wymaga uwzględnienia 3 perspektyw – rynku, konkurencji i klientów.
W odpowiedzi na postawione wyzwanie biznesowe wykonana została szeroko zakrojona charakterystyka rynku, profilowanie konkurencji i potencjalnych odbiorców – prowadząc do przedstawienia spółce rekomendacji strategicznych w zakresie decyzji o wejściu na rynek, jak również ramowych wytycznych wobec efektywnej strategii marketingowo-sprzedażowej. Ta ostatnia objęła szereg kluczowych kwestii, wśród których znalazły się: wskazanie atrakcyjnych grup docelowych, określenie kształtu i charakterystyk saun ogrodowych preferowanych przez każdą z tych grup, ich wrażliwość cenową oraz optymalne podejście marketingowe. Raport wskazywał też na potencjalne lokalizacje zakładu produkcyjnego, które byłyby optymalne z punktu widzenia kosztów pracy i logistyki.
Projekt zakończony został warsztatem strategicznym z zarządem spółki i menedżerami odpowiedzialnymi za uruchomienie nowego segmentu biznesowego. Wypracowane rekomendacje pozwoliły naszemu klientowi na podjęcie finalnej decyzji o wejściu w nowy segment rynkowy, uniknięcie produktu o nietrafionych charakterystykach, jak również na dopasowanie cen i komunikacji do oczekiwań przyszłych odbiorców.
Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, a my przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę.