Przedstawiony problem biznesowy wymagał przeprowadzenia klasycznego badania z obszaru testów A/B, które objęło różne warianty druków bezadresowych zapraszających na bezpłatne badania słuchu. Testy A/B polegają na analizie skuteczności określonego materiału reklamowego w podziale na poszczególne formy zaproszeń (np. koperta, broszura, list, ulotka, blankiet) oraz warianty treści (np. formalna, perswazyjna, niepokojąca). Takie podejście analityczne pozwala na rzetelne wskazanie materiału o potencjalnie najwyższej skuteczności w zakresie oczekiwanych zachowań odbiorców. Przeprowadzone badanie objęło również diagnozę przyczyn zmieniającej się skuteczności druków bezadresowych. Ten obszar wymagał wcześniejszej eksploracji potencjalnych powodów dla niekorzystania z zaproszeń na badania słuchu, jak również uwzględnienia kontekstu konkurencyjnego. Wykonane badania ankietowe pozwoliły na wskazanie kluczowych przyczyn wpływających na efektywność druków bezadresowych. Najważniejszym elementem raportu było streszczenie menedżerskie zawierające rekomendacje wobec optymalnej formy i treści materiałów promocyjnych, jak również analizę ścieżki konsumenckiej – wskazującej, na którym etapie i z jakiego powodu potencjalni odbiorcy rezygnują z dalszego kontaktu z producentem aparatów słuchowych.
Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, a my przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę.