Przeprowadzona analiza objęła 3 rynki produktowe, w obrębie których zamawiający zaplanował rozwój sprzedaży. Na potrzeby projektu badany rynek nawozowy podzielono na 3 segmenty: nawozy mineralne (zawierające podstawowe składniki pokarmowe – azot (N), fosfor (P) i potas (K), jak również drugorzędne składniki pokarmowe – wapń, magnez, sód i siarkę); nawozy organiczne (do produkcji których wykorzystywane są takie składniki jak humus, odpady ściekowe, guano peruwiańskie, dżdżownice kalifornijskie, algi lub ptasie pióra); nawozy mineralno-organiczne, zawierające oba rodzaje składników. Choć rynek nawozowy regularnie raportowany jest przez biura statystyczne na poziomie ogólnym (nawozy NPK), to – z analitycznego punktu widzenia – dostępność informacji o drugorzędnych składnikach pokarmowych i mikroskładnikach jest ograniczona. Pozyskanie takich danych wymaga zarówno istotnych nakładów czasowych, jak też bieżącej weryfikacji dokonywanych oszacowań z producentami, dystrybutorami i ekspertami na rynku. Ważne także, by zbierane informacje rynkowe – podawane raz w masie nawozu, a raz w masie czystego składnika pokarmowego – uspójniać na bieżąco.
Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, a my przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę.