Sektor FMCG

Dla kogo?

Sektor FMCG (ang. Fast Moving Consumer Goods, czyli tzw. dobra szybkozbywalne) obejmuje szereg branż specjalizujących się w produkcji i sprzedaży żywności, środków czystości i kosmetyków.

Nasza oferta

Nasza oferta dla sektora FMCG obejmuje realizację badań marketingowych, które wspierają pracę działów marketingu. Rozpoczynając od wyboru atrakcyjnych grup docelowych, wspieramy pozycjonowanie marek w zakresie propozycji rynkowej, produktów, opakowań, cen, kanałów dystrybucji i komunikacji marketingowej.

Doświadczenie i zasoby

Na potrzeby realizacji badań marketingowych utrzymujemy szereg partnerskich zasobów, które umożliwiają realizację badań ilościowych i jakościowych zarówno wśród odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych. Doświadczenie w zakresie tworzenia strategii marketingowych dla firm z sektora FMCG – pozyskane w największych firmach doradczych – pozwala nam dodatkowo na formułowanie rzetelnych wniosków i rekomendacji biznesowych.