W obliczu dynamicznych zmian na rynku nasz raport odpowiada na istotne pytania:
• Na jakie sposoby epidemia wpływa na polski rynek e-commerce?
• Które kategorie produktowe zyskały, a które straciły na wybuchu epidemii?
• Jakie przewidywania na przyszłość można formułować na bazie nastrojów konsumentów?
• Które grupy klientów zwiększają obecnie internetowe zakupy poszczególnych kategorii?
• Które kategorie, podkategorie i grupy produktowe generują nowe szanse sprzedażowe?
• Jak wygląda szczegółowa sytuacja w kategoriach „Zdrowie” i „Supermarket”?
Dynamika sytuacji wymaga dysponowania najświeższymi danymi. Oferowany Państwu raport opiera się zatem na danych aktualnych na dzień 1 kwietnia, obejmujących w szczególności informacje prasowe i ministerialne, trendy sprzedażowe do dnia 31 marca, jak również badanie nastrojów konsumenckich przeprowadzone w dniach 28-31 marca.
Zachęcamy do zapoznania się z ulotką informacyjną zawierającą szczegółowy opis i cennik raportu. W razie zainteresowania zakupem prezentowanego raportu prosimy o kontakt pod adresem mailowym e-commerce@quantify.pl lub pod numerem telefonu 602 420 700.