Raport „E-commerce w czasach epidemii” | Kwiecień 2020

Wartość polskiego rynku e-commerce od lat dynamicznie rośnie, osiągając w ostatnim roku przybliżoną wartość 50 mld zł, a udział Allegro w tej wartości wynosi ok. 40%. Epidemia, której obecnie doświadczamy, doprowadziła jednak do błyskawicznych i bezprecedensowych przetasowań na rynku, wymagając od decydentów sprawnej analityki obejmującej już nie tyle ostatnie lata czy miesiące, ale tygodnie i dni. Po stronie wszystkich zainteresowanych sprzedażą e-commerce pojawiają się pytania: co teraz warto sprzedawać lub jaki sklep internetowy otworzyć, jeżeli jeszcze go nie posiadamy?

W obliczu dynamicznych zmian na rynku oferujemy Państwu raport, który odpowiada na poniższe pytania:

 

• Na jakie sposoby epidemia wpływa na polski rynek e-commerce?
 
• Które kategorie produktowe zyskały, a które straciły na wybuchu epidemii?
 
• Jakie przewidywania na przyszłość można formułować na bazie nastrojów konsumentów?
 
• Które grupy klientów zwiększają obecnie internetowe zakupy poszczególnych kategorii?
 
• Które kategorie, podkategorie i grupy produktowe generują nowe szanse sprzedażowe?
 
• Jak wygląda szczegółowa sytuacja w kategoriach „Zdrowie” i „Supermarket”?
 

Dynamika sytuacji wymaga dysponowania najświeższymi danymi. Oferowany Państwu raport opiera się zatem na danych aktualnych na dzień 1 kwietnia, obejmujących w szczególności informacje prasowe i ministerialne, trendy sprzedażowe do dnia 31 marca, jak również badanie nastrojów konsumenckich przeprowadzone w dniach 28-31 marca.

Raport zawiera analizę:

• 12 kategorii produktowych (nastroje konsumenckie, profile demograficzne klientów zwiększających zakup w danej kategorii, analiza sprzedaży)

• 84 podkategorii produktowych (analiza sprzedaży)

• 68 grup produktowych w kategorii „Zdrowie” i 39 grup produktowych w kategorii „Supermarket”, stanowiących najbardziej atrakcyjne obecnie kategorie (analiza sprzedaży)

Analiza sprzedaży wychodzi poza porównanie danych liczbowych, wskazując na wpływ netto marcowej epidemii na zakupy konsumentów i łącząc te informacje z przewidywaniami na przyszłość i profilami konsumentów.

W uzupełnieniu do raportu, naszym klientom oferujemy możliwość dalszego pogłębiania informacji dotyczących nabywców w toku dedykowanych badań konsumenckich na wybranych grupach klientów e-commerce.

Zachęcamy do zapoznania się z ulotką informacyjną zawierającą szczegółowy opis i cennik raportu. W razie zainteresowania zakupem raportu prosimy o kontakt pod adresem mailowym e-commerce@quantify.pl lub pod numerem telefonu 602 420 700.

Podziel się tym tekstem na:

Facebook
LinkedIn
Twitter

Złóż zapytanie

Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, a my przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę.

Kontakt

ul. Solec 81B
00-382 Warszawa
ul. Królewska 65A
30-081 Kraków