W obliczu dynamicznych zmian na rynku oferujemy Państwu raport, który odpowiada na poniższe pytania:
Dynamika sytuacji wymaga dysponowania najświeższymi danymi. Oferowany Państwu raport opiera się zatem na danych aktualnych na dzień 1 kwietnia, obejmujących w szczególności informacje prasowe i ministerialne, trendy sprzedażowe do dnia 31 marca, jak również badanie nastrojów konsumenckich przeprowadzone w dniach 28-31 marca.
Raport zawiera analizę:
• 12 kategorii produktowych (nastroje konsumenckie, profile demograficzne klientów zwiększających zakup w danej kategorii, analiza sprzedaży)
• 84 podkategorii produktowych (analiza sprzedaży)
• 68 grup produktowych w kategorii „Zdrowie” i 39 grup produktowych w kategorii „Supermarket”, stanowiących najbardziej atrakcyjne obecnie kategorie (analiza sprzedaży)
Analiza sprzedaży wychodzi poza porównanie danych liczbowych, wskazując na wpływ netto marcowej epidemii na zakupy konsumentów i łącząc te informacje z przewidywaniami na przyszłość i profilami konsumentów.
W uzupełnieniu do raportu, naszym klientom oferujemy możliwość dalszego pogłębiania informacji dotyczących nabywców w toku dedykowanych badań konsumenckich na wybranych grupach klientów e-commerce.
Zachęcamy do zapoznania się z ulotką informacyjną zawierającą szczegółowy opis i cennik raportu. W razie zainteresowania zakupem raportu prosimy o kontakt pod adresem mailowym e-commerce@quantify.pl lub pod numerem telefonu 602 420 700.