Badania konsumenckie

Badania konsumenckie to obszar badań marketingowych zorientowany na pozyskiwanie wiedzy o grupach docelowych, ich zachowaniach, potrzebach i preferencjach. Badania realizowane są metodami ilościowymi i jakościowymi, zarówno wśród odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych.

W ramach badań konsumenckich realizujemy 4 rodzaje projektów.

1. Badania zachowań konsumenckich.

Badania obejmujące analizę użytkowania produktów w grupie docelowej.

2. Badania segmentacyjne.

Badania, których celem jest podział rynku na wyróżnialne segmenty klientów, wybór najbardziej atrakcyjnych segmentów oraz ich charakterystykę.

3. Badania świadomości i wizerunku marki.

Badania pozwalające na ocenę pozycji konkurencyjnej marki pod kątem ich rozpoznawalności i wizerunku.

4. Badania satysfakcji i lojalności klientów.

Badania prowadzona z klientami marek, których celem jest ocena poziomu zadowolenia i lojalności wobec marek.