Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

PRO-BAU Sp. z o.o.

Spółka PRO-BAU miała przyjemność współpracować z instytutem badawczym Quantify przy okazji podejmowania decyzji o wejściu na nowy rynek w sektorze drzewnym. W odpowiedzi na postawione wyzwanie biznesowe instytut przeprowadził szeroko zakrojoną analizę rynku, konkurencji i potencjalnych odbiorców, przedstawiając spółce rekomendacje strategiczne w zakresie wprowadzania nowego produktu na rynek, jak również prezentując wytyczne wobec efektywnej strategii marketingowo-sprzedażowej (grupy docelowe, preferowany kształt produktów, wrażliwość cenowa, lokalizacja zakładu produkcyjnego, optymalne podejście marketingowe). Projekt konsultingowy zakończony został warsztatem z zarządem spółki. Rekomendacje instytutu Quantify pozwoliły na podjęcie przez spółkę decyzji o wejściu na rynek, uniknięcie nietrafionego produktu oraz dopasowanie cen i komunikacji do oczekiwań odbiorców. Możemy polecić instytut jako profesjonalnego wykonawcę analiz rynku, którego cechują profesjonalizm, elastyczność oraz orientacja na doradztwo w oparciu o prowadzone badania i analizy rynkowe.
Prezes Zarządu
PRO-BAU Sp. z o.o.