Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu

Z przyjemnością zaświadczam, że Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu współpracowała z agencją badawczą Quantify Sp. z o.o. przy realizacji badań rozpoznawalności marki Mój Ulubiony. Celem projektu była analiza znajomości marki, produktu, skojarzeń z producentem oraz identyfikacja określeń stosowanych przez respondentów dla twarożku kanapkowo-sernikowego „Mój Ulubiony”. Uzyskane wyniki zostały wykorzystane w Urzędzie Patentowym w procesie o udowodnienie wtórnej zdolności odróżniającej marki. Projekt został zrealizowany w oparciu o badania metodą ankiety internetowej na szerokiej grupie docelowej konsumentów kategorii produktów mlecznych typu serki i twarożki. W trakcie etapu składania zapytań ofertowych na realizację powyższych badań, firma Quantify wykazała się najlepszym zrozumieniem problemu biznesowego. Mimo niewielkiego zakresu projektu pracownicy agencji podeszli do badań profesjonalnie i z pełnym zaangażowaniem. Quantify nie wybiera drogi na skróty, celem agencji nie jest jak najszybsze zamknięcie projektu, ale pełne zrozumienie potrzeb klienta, co, dzięki doskonałej obsłudze merytorycznej, gwarantuje dostarczenie klientowi rzetelnego i wiarygodnego materiału badawczego.
Prezes Zarządu
Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu